Vackert

Kände mig lite deppig runt 00-snåret sådär: Sedan satte jag igång In her shoes. Den handlar om två systrar som är rätt olika. Den ena systern spelas av Cameron Diaz. I slutet läser hon en dikt på ett bröllop. Det var så fiiiint. Så här låg Tinka och bölade litegrann! Okejj, jag bölade inte. För mig innefattar böla att man faktiskt BÖLAR. Alltså att man typ låter "uääääää". På mig var det med små tårar som rullade ner över kinderna.

På onsdag blir det tattuering för Helena. Känner mig nästan lite avis. Ska tattuera foten har jag bestämt mig för. Med en text på kanske 4-5 rader!

Men nu ska jag sova. Work-work-work imorgon! Pussapuss!!! ^_^

Jag älskar er!!! (L)

PS: Vad är den bästa kort-dikten som du någonsin hört? (Helst under 10 rader lång)

Kommentarer
Postat av: helli

hörrö! kommer du över imorrnkväll då? så kan vi ta ett preimärdopp på förmiddagen, innan jag måste bli landkrabba på eftermiddagen!!

2008-06-09 @ 19:31:06
Postat av: Anonym

2008-06-09 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0