WTF



Vem knölade ner den här postit-lappen i min BH igår???

Kommentarer
Postat av: Tove

haha... jag minns den lappen men vem va det som gav den.... hmmm... Jag tror inte att du behöver tänka på pinsamma bilder. Direkt efter middagen tog jag upp dig på övervåningen där du däckade och sov kanske en timme eller lite mer, sen kom du ner och dansade. Inga pinsamheter, inte när jag va i närheten i alla fall.

2008-06-08 @ 23:47:13
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Johan

Det var du själv som knöla ner den i BH'n innan du däcka. du hade den på axeln när jag läste den :)

2008-06-09 @ 09:48:44
Postat av: Crull

Tove du satt inte vid vårt bord ;D

2008-06-09 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0