Frukost på sängen

Så kom mamma in imorse kl 08 ca med frukost på sängen! ^^ En fin vas med blommor, te, juice och mackor med ost och paprika samt rostbiff och gurka. Mysmys! Och så tog mamma med sina riskakor  och så åt vi frukost tillsammans i min säng... mamma smulade som vanligt ; )  Jag brukar alltid prata med mamma när hon äter riskakor så det är alltid smuligt i min säng, borde byta lakan. Iaf så hade jag redan fått mina presenter av mamma så vi får se om det blir någon present på födelsedagen! Nu ska jag byta lakan och sedan kanske städa rummet.

Kul att träffa alla igår hos Micke förresten. Jag åt massa (som vanligt?) så jag mådde jätteilla... helt sjukt illa, så fort jag stod upp, så jag gick och lade mig i Mickes säng. Sedan kom Thessan så låg vi där och pratade. Sedan kom Patricia och sedan när Thessan gick kom David! Det var mysigt och ligga och prata och bara ta det lugnt. Ville bara spy så fort jag reste mig. Har haft lite svårt att äta lika mycket som innan sedan jag var magsjuk förra veckan!

Iaf! Jag hade en mysig nästan-födelsedag igår och hoppas på en lika mysig riktig en! Ska följa med Jannike på hennes gym och sedan gå på indisk restaurang med mamma: Indian paradise. Mums! ^^

Kommentarer
Postat av: frida

GRATTIS! Hoppas du får en bra födelsedag!
kram på dig

2008-03-12 @ 10:36:31
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0