Gratulationer

PÅ födelsedagen har jag fått följande fina gratulationer:

- Micke och Robin grattade samma minut på msn, kl 00:01.
- Malin skickade samtidigt kl 00:01 ett grattis grattis grattis på mobilen
- Johan skickade grattis-sms kl 07:32 imorse
- Mamma grattade med frukost på sängen kl 08 imorse
- Jannike ringde och grattade kl 09 imorse
- Mickan sms-grattade mig på födelsedagen kl 09:58 imorse
- Direkt efter pep mobilen igen och kl 09:59 fick jag sms från Tommy
- Thessan ringde kl 10 och sjöng en födelsedagstruddelutt
- 10:30 rinde mormor och morfar och sjöng och grattade
- 10:41 grattade Robin igen på msn
- kl 11:03 ringde Micke och grattade igen, det påminde mig om att jag ska äta nu!!

Mer indirekta gratulationer ;)

- Tottopålle ^^ (Tove) grattade på Bilddagboken kl 00:18
- Per grattade med ett fint meddelande på facebook kl 01:53
- Jwan ritade ett grattis på facebook kl 09:49

Jag är mycket nöjd ^^

image749

Var tvungen att lägga upp bitchig alkoholiserad Tinka från en kryssning.

image750

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0