Islossningen

Imorgon/idag ska jag jobba från 11:00 till nästa dag ca 06:00. Det blir... kul... =/ Nemen det kanske det blir ^^ Hoppas!! =D Blir första gången jag träffar några av mina älsklingar på ett tag! =D

Nu ska jag nog sussa! Måste sluta spela wow... hahahha!!! Är på level 20 och har ett lejon (typ) som är bästast i världen! Men jag är inte så nördig iaf! Fast Magnus är det! Jag skrev ju tidigare ett inlägg om att jag hatar Ghostland!! Magnus skrev till mig på msn något sånt här: "Meh, du kan ju inte vara en night elf!" (det kom han på genom att jag hade skrivit att jag hatade Ghostland). Detta är beviset på att jag inte är nördig: jag hade inte ens koll på vad för slags varelse jag var... med andra ord; jag visste inte att jag var en night elf... om det var det jag är....... ehm ^^

Idag var Jenny och Helena här och vi lagade och åt supergod mat! ^^ Sedan kom Johan hit också och åt upp våra rester. Runt 21 gick Helenas parkeringstid ut och hon och Jenny åkte ut till Enhörna. Sedan kollade jag och Johan på TV och åt upp hans godis. Efter det kollade vi på youtube och snackade med folk på msn. Runt 00:00 blev han hemskickad så jag kunde sova... men sedan fastnade jag vid msn för att snacka med en tjejkompis som jag typ hade blivit så arg på att jag i princip hade sagt upp kontakten med henne förra veckan. Vi lyckades iaf reda ut ett par saker och jag sa totalt ärligt varför saker hade blivit som de hade blivit. Mycket som hade hänt - eller inte hänt - innan förra veckan var mitt fel! Får se hur det utvecklar sig nuifrån. Åh, men de flesta av er läsare förstod säkert ingenting... men det är bara trevligt. Hur många ggr har inte jag känt hur skönt det skulle vara att vara lyckligt ovetande? ^^

"Vyss lull lilla palt
Leka får du sedan
Alla musbarn överallt
Sover alla redan

Somna sött i bädden din
Jag ska inte störa
Räven sover också nu
Med svansen under örat" (8)

Finaste nattvisan ever! Älskar den!!

SOV GOTT ALLA!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0