Ledsen Tinka

Jag är ledsen!! Jag har inte gråtit sedan efter det tog slut med Micke och jag vill inte börja nu!!!

1) Mamma går runt och BOKSTAVLIGT talat vrålar hela dagarna... framförallt om kvällarna. Hon är så SJUKT frustrerad att jag håller på att falla samman!

2) Jag har varit sjuk: instängd med monstret, har inte kunnat söka jobb och det ger monstret anledning att slå ner sin ilska på mig.

3) Jag saknar klassen/skolan något oerhört!!!

4) Jag håller på att rita ett märke. Kändes som att det gick bra men nu har jag samma skitproblem som alltid: det blir inte perfekt och jag hatar det fula skitmärket!!!!

5) Känner mig som en jävla säck potatis som inte har kunnat träna sedan förra veckan någon gg och för att gymmet ligger på universitetet.

6) Jag har nästan INGA kläder och inte har jag råd med några heller.


Mest av allt vill jag bara gråta för jag klarar inte av mammas humör när hon är såhär. Hon håller på att gå in i väggen och hon vill ha någon med sig... och jag råkar vara den enda i närheten..........

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch det lät inge roligt det där :( Men det ordnar sig ska du se...

2008-03-06 @ 06:08:00
URL: http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: Tove

Det är alltid jobbigt att va sjuk så jag fattar att det inte blir lättare om din morsa är frustrerad. Försök bara att bli frisk så kan du komma ut och göra allt du vill... förresten är du ingen säck med potatis för att du inte tränat. Du är sjuk, jag har ingen bra anledning och har ändå inte gjort det. Vem är det som är slö? Och om ditt märke. DET BLIR FINT! jag har ju sett dina skisser och de är ju asbra. Man blir nästan aldrig nöjd med sitt arbete. Det är bara att veta när man inte kan göra det bättre utan att börja förstöra det.

Nu får du bli frisk för jag saknar dig. Synd att du inte kunde jobba på lördag :( Puss puss

2008-03-06 @ 11:03:06
Postat av: malin

aww söta du! jag saknar dig!

2008-03-07 @ 00:03:50
Postat av: Parre

Älskade katten!

Hoppas du kliver ur svackan snart, och det vet jag att du kommer göra.. Du är underbar, vilket du vet.. Allt kommer att lösa sig, nu är sommaren påväg och allt blir bara ljusare. Jag kommer till Södertälje på tisdag, och stannar till fredag eller lördag.. Kan vi träffas någonting då!? Saknar dig galet mycket!

Kramar till världens bästa katt!

2008-03-07 @ 10:56:51
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Jocke

Aj =S
Men nu får du försöka hitta positiva saker ;)
Du kan ju inte gå och deppa ihop.
Visst du går inte kvar i klassen, men vadå? Det hindrar dig inte från att umgås med alla oss =D
Krya på dig nu så du kommer ut ur det svarta hålet.
KRAM

2008-03-07 @ 12:18:09
URL: http://oachim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0