"Morgon"promenad

Åt den fina morotsfrukosten kl 11 imorse... eftersom jag gick upp så sent kör jag på att äta varannan timme idag får att hinna få in mig tre mål mat och två mellanmål! Kl 12:30 gick jag ut på en morgonpromenad, tänkte gå en timme. Handlade ett äpple på ELLBE... När jag kommit bort till Ritorp (kl 12:57, återvändsgränd i villaområde) vände jag tillbaka och åt mitt äpple. Det var äckligt och smakade ruttna körsbär! Efter en bit kom jag fram till att detta inte skulle ta en halvtimme att åka tillbaka. Hur blev allt så speedat på vägen hem. Jag tog snirkliga konstiga omvägar och kom in på stigar och gator som jag inte kände igen. Jag gick lite vilse typ två ggr men såg efter ett tag höghusen i Brunnsängs centrum och var tvungen att snirkla vidare någonstans för att inte komma hem för tidigt. Jag fixade det iaf till slut och efter en shoppingtur: 7 tomater, 8 avocados (2 st för 10 kr) och 7 granny smith äpplen.

Kolla vad fin s

Snöflinga!! (ps: dålig mobilkamera)
image765

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0