Blodpudding



Jag har precis ätit blodpudding. FAN vad det är gott. Det är så JÄVLA underskattat!!! På tal om blod... jag tänker alltid på Jenny och hennes järn-nivå i blodet när jag äter blodpudding... och då kom jag och tänka på en vara som jag plockade fram ut baklagret häromdagen... när jag såg den så tänkte jag också på Jenny. Blodsaft!!! Den höjer tydligen järnhalten och massa annat grejs! Nåt som du har kollat på Jenny? Nu ska jag diska och så ska jag prova min NYA PLATTÅNGGG <3<3<3<3<3 på mitt hår - vilket inte alls behövs eftersom det just nu är kortkort . KUUUL!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah du fick tag i en plattis, härligt.. hoppas du inte köpte en eftersom du hade kunnat fått en grym av mig annars!



Åh vilken pärla du är, ja jag ser verkligen frameot det.. skönt man känner några där iaf.. det är du o frida som drar liksom ;) haha inte alls utbildningen. Ja, om du säger det så tror jag det :)Nice, bra då hör jag av mig om det blir en sightsing sedan då;) håll tummarna för mig nu, jag är liksom din ticket to heaven! Fatta att du är lite halv utan din Carro!



2008-05-27 @ 19:25:39
Postat av: Jenny

fy fan vad äckligt det låter!!! haha!

2008-05-27 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0