Hata kunder ibland

Kunder som säger:

"Peppar............". Jag MÅSTE då förstå att denna kund vill ha Onico (snus) med smak av pepparmint!!

"......................................" när jag frågar om de vill ha kvitto.

"... mm..." när jag frågar om de vill ha kvitto men egentligen inte ens lyssnar på vad jag säger och sedan säger "Nä, det är bra tack...." och valsar iväg när jag försöker räcka dem kvittot som de SA att de ville ha när jag så artigt frågade!!!

"Det kan du få och rama in" när jag frågar om de vill ha kvittot.

"Ja... jag måste redovisa för frugan!"
och flinar pillimariskt när jag frågar om de vill ha kvittot.

"Det kan du få av mig" och tycker de är lite lustiga när jag frågar om de vill ha kvittot.

"JA.... jag vill alltid ha kvittot!!!" och kärringen ger mig en mental jävla käftsmäll när jag frågar om de vill ha kvittot.


I could go on and on... men nä... nu är jag inte på jobbet... så inte heller vill jag tänka på det! Kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0