I just got payed

Jag fick lön... alltså jag fick liksom pengar... pengar in på mitt konto... :| Det känns bara hur skumt som helst. Alltså jag var varit i princip lustpank nu sedan i februari... FATTA... feb... feb... FEBRUARI!!! Och nu... efter att ja jobbat - catering två kvällar och Ica två dagar - i slutet av april... nu har jag liksom 3000 på mitt konto! :| Och ja.... vad är det första jag gör? Jag beställer en plattång... för det är det nästbästa jag kan göra från en hårförlängning... men det får vänta till efter juni lön <=( Men... kan inte hjälpas! Förhoppningsvis köper Micke min kamera och grafiken i mitt xbox 360 inte är paj (pga en spritrelaterad olycka) så att jag kan sälja den med. Sedan ska kurslitteraturen väck. Jag känner mig som Björn Borg som säljer alla mina troféer!!

Nu sitter jag här... tittar på min skitiga ovve som hänger på förrådsdörrarna. Tittar på min jeanshög på stolen. Vad tänker jag då? Vad tänker Katinka? Tänker hon på att hon smällde i sig nästan en hel stor toblerone vit igår? Tänker hon på att hon åt nästan ett helt Ben&Jerrys-glasspaket igår? Tänker hon på att hon moffade i sig en hel skål med chilinötter igår? Hmm... nää... det tänker hon faktiskt inte på! (Inte så mycket iaf) Just nu tänker hon faktiskt mest på att hon pratar om sig själv i tredje person... ja, DET tänker HON på!



Oj, vad långt krampaktigt jobbigt inlägg det blev. Kanske ska lägga in lite bilder så det inte blir lika trist att läsa... HMM, vilka bilder kan det vara som är roliga att se på???


Inte en bild på mig... grymt hår though

PS: Okej, särskilt ROLIGA blev de kanske inte... MEN, de passade till texten iaf... förutom sista kanske... den bara lade jag där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0