Mail på facebook

Tyckte det var roligt... jag gissar att han lät babelfish på altavista översätta åt honom... tänk så tokigt det kan bli ^^

"ola como estas?? me gustaria poder hablar con vos si podes pasarme tu msn el mio el es [email protected] soy de Uruguay en Sudamerica no creo que hables español pero espero tu respuesta besos


Hej gillar dessa? Jag skulle vilja kunna tala med dig om vi kan flytta din msn gruvan är den [email protected] am från Uruguay i Sydamerika tror inte q tala spanska men jag hoppas svaret kyssar

I do not know if the translation is well hope that if"

Hahahahah, gruvan!!!

Egen översättning: Hej, hur är det?? Jag skulle vilja prata med dig om du vill ge mig din msn. Min msn är [email protected]. Jag kommer från Uruguay i Sydamerika. Jag vet inte om du pratar spanska men jag hoppas du svarar. Pussar

Undrar hur rätt jag hade. Lite spanska minns jag iaf!! ^_^

Kommentarer
Postat av: Tove

Det låter ju i alla fall vettigare med din översättnign

2008-05-16 @ 21:12:10
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå?? det är ju gruvan! babelfish ljuger aldrig ^^

2008-05-16 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0