The linnen closet

Igår storstädade jag. Jag slängde alla sängkläder och min handduk i tvättkorgen. Sedan tänkte jag inte mer på det. Runt 1-2 på natten tvättade jag ansiktet... sedan upptäckte jag att jag ju inte hade en handduk. Jag kunde inte hämta en heller eftersom linneskåpet står i mammas rum... och hon låg och sov!! Ni kan ju bara tänka er vad som hände när jag senare skulle gå och lägga mig i sängen. Det var bara för mig att improvisera med soffkudde och filtar!! Förutom att städa igår så utformade jag ett kollade av bilder från "back in the days"!


Ursäkta mobilbildera.... kameran är tillfälligt på semester!

PS: Daddy Cool.. han är inte så cool... mest äcklig!



PS: Tror jag är nickelallergiker =(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0