Tisdag

Idag är det tisdag. Idag ska jag jobba! Mitt på dagen ska jag jobba!!

Jag har en sån där onödig arbetstid från 12:30-17:00!!! Jag får alltid jobba antingen stängning - 13:30-21:15 - och då är hela dagen förstörd!! Jag menar; då måste jag dra till jobbet 12:30 och ärligt... vad kan man göra innan dess? Man skulle kunna gå och shoppa i södertälje... visst det skulle vara jättekul!!! Men nu har jag ju faktiskt inga pengar på ett bra tag till! Sedan kommer man hem typ 22:30 och då är det typ dags att sova nästan.......... Ska man försöka ta sig till sthlm efter jobbet är man liksom uppe typ klockan elva. Och jobbar man helger när alla andra är lediga så känns det kämpigt att försöka hitta på nåt. Iofs så umgås jag rätt mycket med folk trots mina arbetstider... men det känns ändå lite kämpigt!!! Iaf försvinner typ dagen idag också eftersom jag som sagt jobbar upp hela mittendagen. Får se vad man kan hitta på!

Idag firar Johan och Anna halvårsdag!!! Alltså inte Chikkachikkalingling och Limejohan... utan Stödhjulet och Norrortsanna! GRATTIS!!!! ^_^

Nu är det snart dags att gå! Kom och hälsa på mig på Ica Enhörna så blir jag glad!! Kramar och pussar på er!!



Gammal bild från Icas baklager!

Kommentarer
Postat av: Norrortsanna

norrortsanna säger tack!! :D och lycka till på arbetet.

2008-05-20 @ 13:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0