Questionare



DU ÄR UTMANAD

svara ärligt på följande frågor:

1. Hur lång är du? -
1,83 yikes!!
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Illustratör maybe
3. Vad pluggar du? - Nada
4. Har du långt hår? - Försöker...
5. Vilken hårfärg har du? - Mörkmörkbrunt
6. Sminkar du dig? - Mascara mostly
7. Har du haft sex senaste månaden? - yep
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Red ones
10. Har du kysst någon idag? - Hmm... nooo

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - När jag var tre... :P
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Bra på olika sätt!!
3. Hur många syskon har du? - En storasyster och tre plastsyskon (lillebror, storasyster, storebror)
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - "Pusspuss... hälsa Lone också!" Han bor utanför GBG
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Eeeehm..... det var ett tag sedan jag träffade honom... typ i julas...
6. Hur många ställen har du bott på? - 8 ställen: Bodastigen, Åsbovägen, Bergsättravägen, Mårdstigen (Enhörna), Åsbovägen (igen), Morängatan (Varberg), Brennvägen (Enhörna), Bergsättravägen (igen)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Det vågar jag inte säga här ;)
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Läs ovan
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon - Jannike bor hemma nu så.... hon står i köket nu....

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - I tisdags (Micke)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Samma
3. Har du kysst nån kompis? - Ehm... ja ($)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Japp
5. Vem har du varit kompis med längst? - Hmmmm.... Jenny och Helena tror jag
6. Vem känner dig bäst? - Mamma tror jag
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - OJ!!! Den är för svår!!! Finns svar att välja på kan jag ju säga...
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej...
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Ja...

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Rutiga knälånga skejtarbyxor och rockig mörkblå tajt t-shirt med tryck på
2. Har du bytt om idag? - Jo... byter oftast kläder typ 3 ggr på morgonen och slutar med att jag ändå inte är nöjd eftersom det är eko-varning i min garderob
3. Favorittröja? - ... mitt svarta linne kanske.... =/ tyvärr
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Beachigt avslappnad skjorta tror jag... eller heta jeans ;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Offcourse
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ALLWAYS!!! (almost)
7. Har du handlat kläder genom internet? - Hmm... jag tror inte det!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nope... jag har däremot ett bra tag låtsats som att jag har B (egenltigen C) för att jag inte orkade köpa nya BH:ar.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - För kort och för bred t-shirt eller prasselbyxor
10. Vad använder du för skor? - Fula skor (NEED new ones)... GIVE ME DC!!!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Om det går så långt... har kanske skrikit på min mamma en gg i hela mitt liv.
2. Klä dig annorlunda? - Sure!
3. Vara dig själv? - Oftast!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Hmm.... jag vågar men jag njuter inte av det direkt!
6. Ge dig på utmaningar? - Beror på!
7. Ha sex på offentlig plats? -
Har haft det =/
8. Vara omogen? - ... vet du vem du pratar med...?
9. Äta småkryp? - Har ätit myror när jag var liten. Skulle säkert våga... men vilja och våga är två olika saker

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - School of life...?
2. Vad heter din favoritlärare? - JAG!!!
3. Vad är ditt favoritämne? - Sex och samlevnad...? ;) HAHAHA... bild!!!
4. Snyggaste läraren på skolan? - JAG!!! ;)
5. Har du bra betyg? - Jag var rätt nöjd!
6. Tråkigaste ämnet? - Svenska om man inte fick skriva novell...
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Öhh....
8. Hur tar du dig till skolan? - Öhh...
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Don't think so... beror på...

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - Något fetto?
2. När tuggade du tuggummi senast? - I tisdags morse
3. När var du på semester senast? - Oj... när jag var i Australien tror jag 2006!
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Bluuuuuuue
5. Är ditt hår tråkigt? - NEJ! För jag har plattång!!! <3<3<3<3<3
6. Vad har du för påslakan just nu? - Persikofärgat... =/
7. Vem såg dig naken senast? - G
8. Hur ofta duschar du? - Varje morgon... ibland på kvällen om jag känner för det
9. Gillar du BUBBEL ROLLE? - Oooojja... de är min favorit..... eeeh... favvo... eeh... min favvo-nånting.... ?
10. När ska du gå och lägga dig? - "Riktiga indianer sover inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0