Att försöka spara pengar

Jag har typ ingen mat hemma just nu. Jag kan äta riskakor med smör och gurka på. Jag kan äta bacon. Sedan har jag glasnudlar och fish sticks och sötsur sås. Jag trodde inte det skulle bli gott men jag övertalade mig själv och plötsligt hade jag lagt upp en tallrik som såg ut såhär.

Jag började äta. Första tuggan var inte så farlig men efter ett tag så började fish sticksen smaka tång som har legat riktigt länga tillsammans med bajs från kanadagäss. Jag försökte med att ta mer glasnudlar med massa sås på till varje bit fish sticks. Men nu hade sticksen gnuggat av sig på nudlarna så nu STANK nudlarna tång och alger och rutten fisk och allt möjligt. Jag började få kväljningar och åt bara nudlarna men de stank så mycket att såsen inte kunde dränka det. Nu mår jag lite illa. Det var äckligt. Rekommenderar inte. Kanske ska prova på gurka med grillkrydda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0