Fylleblogg

Jag har tappat tangentbordet en miljard ggr nu och nu tycker jag att det är dags att skriva en fylleblogg... detta trots att jag inte ens är särskilt påverkad. Eller okej. men det snurrar absout inte! Jag dricker lite vin och äckig tequela som inte ens är tequela!!! DET ÄR LIQUER DE TEQUELA ROSE!!! Såjävla gay! Ändå var det Patrick som ville ha den!!! SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA gAY!!! HOHOOOOO!!!!  Nu spillde PATRICK nåt på golvet! Jaaajaaa.... nu påpekade Jim att det var spillt för LÄnge sedan!!! Nu stör Patrick mig!!! Md jävla äckelpapper. jag yssnar tyyyydligen bätrrrrrrrrrrrrrrrrrre när nån PRRRRRRRRRRRRRRRRRRatar Skååeeeiiiuuuäänska! Skiuoöåååååååål på deeeuuuöööötttt! däääuuuiiööööör vaööääååår miiuuuiiiöööööööeeeer miiiiiuuuuoooööööööeeeer miiiiöööuuuöääääeeeeaaaoooooeeerrr miiiiiiiiiiiiiin småååååiiiieeöööåååånskaaaaaaaaaaaaaa! RÖÖÖÖ!!!


Åh, så lite danska också!!!

SMÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRREBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Juste!!! André!! Han är typ..... SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!! Höhöööhhööööööööööööööööööööö!!!!

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Hi hi ... jag har bara druckit ett glas vitt vin - värsta fjollan. :o) Men det var bara lite snack efter bion.



Hoppas du sover gott nu ... :o)

2008-11-01 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0