Hos Totto! "tjejkväll"


Såhär fult var det runt kl 13 igår när jag var på väg till tåget. Broöppning. Sedan blev det boöppning igen på en annan bro så att jag inte bara missade ett tåg pga den första öppningen - nä nu ställde de in ett tåg också...


Sedan bakade jag och Tove sliskiga kakor som man mår illa av


Kanske inte så konstigt om man lyckas se ut såhär...


Sedan gick vi på... gym...? Med kristallkrona och 1800-talsmöbler... eeehm. Only at Friskies & Svettis. Vi dansade flumdans!  Det var kul!



Tove var surprised av någon anledning


Så då var jag också det... svettig och surprised


Linnéa med...


Sedan mobbade jag Findus och kastade kläder på Fia när hon sov


Fia tog det personligt


Någon/ra som inte ville gå upp på morgonen


Någon störig jävel med taskig morgonfrisyr


Någon störig jävel som MMSar kattbajs till Tove för att hon ska vakna


Man håller på att gräva upp, bygga om och asfaltera om hela Södertälje... bra säger jag!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Du förklarade aldrig det där med kattbajset...!

2008-11-07 @ 00:10:09
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0