... och så på stan med Jenny


Katinka: "Den passade nästan!!"


Jag tappade den rakt i knät men hann öppna handen så ploff rakt ner. Så jääävla snyggt!! Andra halvan sitter på gaffeln i bakgrunden.
Jenny: "Hahhaha! Åh! Måste ta kort!"


Jennys mun var inte ruccola-anpassad och jag höll på att dö av vinegrettförgiftning


Jenny hittade de klart SEXIGASTE trosorna i världen och jag hittade ett par glasögon to DIIIIE for!!! Dem ska jag cruisa runt med i sommar >_<


Sedan träffade vi Axel!


Jag och Jenny matchade varandra så jävla snyggt. Enda skillnaden var att Jenny hade horor i sin påse medan jag fick nöja mig med tråkiga skor... =/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Oooja mina horor, löööööv baby löööv!

2008-11-26 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0