Traffic jam

Idag lite efter 14 åkte vi hemåt. Jag och Elin delade på en skittråkig calzone! Tommy åt en caprisiosa och Patrik åt en kebabtallrik. Sedan drog vi alltså från Helsingborg.  En bra bit innan Linköping blev det trafikstockning. Tommy - som vid det laget hade bytt av Elin vid ratten - körde på ungefär 1 km/h i TVÅÅÅÅ timmar!!... eller mer...!?  Sedan stannade vi i Gränna. Jag köpte pistagechoklad, vit choklad och brända mandlar! Jag mår iiiiillaaaaaaaaaaa!!!! Vi hade det iaf kul i bilen. Vi lekte en lek där man skulle fortsätta på sista bokstaven i ordet som personen innan sa! Tex ekorrE ElefanT TusenfotinG Groda!! Du fattar!? Sista kategorin var NAMN. Det var roligast kategorin. Tommy fick typ ALLA namn på Y! HAHAHHAHA!!! Så jääääääävla kul!!! Och jag satt innan Patrik och av mig fick han alla namn på N!!! Det var gaaaaaaaalet kul att höra Tommys utbrott när han - mitt i koncentrerad körning - var tvungen att komma på namn på namn på namn på bokstaven Y!!! HAHHAHAHHAHA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0