Externa - sagolika

Gårdagens grodor var dessa! Grymma grodor! Seriöst!!!


Tove smälte "lite" smör till pajdegen. Närmare sagt 3750 gram!


Jag och Per gjorde degen. Grymma var vi... fast "Gammel-Perra" som han heter from nu (22 år) var ju faktiskt lite långsam.... "lite"...


Men liksom... seriöst!!! Vilken deg var snyggast?? Pers... eller MIN!!!!?


Trollet Joanne och Luna Lovegood AKA Karin!!


Sådär vid efterrätterna hade vi jobbat i ungefär 12 timmar... då började det kännas lite... ja, sömnigt...

Jobbarbilder (PS: det blev Katinkasolo igår igen)







När sittningen var över så skulle vi röja undan för att det skulle kunna dansas!! Fråga inte varför vi ser ut såhär när vi städar...


Michel kom på den briljanta idén att bygga en gigantisk krona av dekoren kring mitt huvud... jag vet inte riktigt varför. Men vad som helst är väl roligare än att städa antar jag... Jag fick tyvärr ingen bild av när de helt byggde in mig i dekor...


Sven var lite lagom full! Det var roligt!!!! =D


Sedan hittade jag en trädocka...


... OCH DEN SLÄPADE JAG RUNT!! Jag och Joanne: "Posa med dockan, posa med dockan!!!"



Seriously, bästa posen!!!






HAHA, grymmaste handlaget... handen om huvudet liksom!! >_<


Anna kom dit vid 03 också och hjälpte till att städa... eller nä det gjorde hon fan inte. Men hon posade med dockan!!


Per blev tvångsposad av Joanne om jag inte minns fel!!





Som sagt! Sven var full! Och så lurade jag och Per Joanne att någon hade skrivit något perverst på hennes luva. "Men TÄNK om han skulle lägga till ett S!!! HAHAHAHHA!!!!"


Och så var det punchfrukost. Våfflor med glass och sylt och PUNCH! Jag ville bara ha en punch. Men Per lyckades hälla i mig fem stycken. Men efter det klarade jag mig rätt bra på egen hand...


... och med hjälp av Emma och en liten tur ut på gräsmattan så slutade det med 15 punch!!!


Kvällens sista bild när vi satt och drack punch och sjöng visor ur sångboken! Grymt kul! GRYMT!!!


Sedan dog mobilen. Till slut var det jag, Emma (i mitten med punchflaskan på bilden två snäpp ovan), DJ-Mattias (på nedersta posa-med-dockan-bilden) och John (i mitten på bilden ovan) kvar. Vi drack slut på punchen och dansade till "vill ha dig" (iaf jag och Emma) och spelade ölspelet med fatöl... fast det var någon konstig version av ölspelet. Sedan drog Emma och vi somnade väl kanske vid 11 eller nåt tror jag... eller 9... kanske... någon gg där. Sedan vaknade jag. Mattias var typ vaken ett par ggr men John var död.  Jag vaknade när spexet kom in och skulle öva. Jag satt och tittade i en timme kanske (påfrestande för dem eller vaaad?) när de hade röstövningar. Sedan berömde jag dem och drog hem med tåget. Jag höll på att "göra en Katinka" igen men hann precis gå av innan tåget vände tillbaka mot Sthlm. Dessutom vaknade jag PRECIS när bussen var framme vid min hållplats också! Men nu är jag hemma... och sjutton gubbar. Jag ska nog äta nåt kanske... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0