ÅNGEST!!

Ångest för första gången på mer än en månad! Känner mig sjukt äcklig och vill sluta *** för alltid. Jag har inte ****** ännu men det känns som det inte är långt ifrån den lösningen. Igår funderade jag faktiskt på det på allvar....

Ovanpå alltihop sprack mina jeans också... då kändes det ännu bättre. Dessutom var mamma och sjöng igår och det ger henne extra mycket att prata om flera dagar framöver. Det gör min dörr/skynke till en flitigt använd genomfart för både mamma och hennes prat. Jag vill dö inombords idag: sitta i ett mörkt rum och se på repriser eller nåt. Men det kan jag inte. om 30 min ska jag till tåget och sedan ska det jobbas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0