Halloween kostymer... det började bra...

Först ritade Tove sig själv medan jag - skrattande - satt och ritade mig. Vi ritade oss själva som geishor på post-it-lappar i Toves kök.

Den var rätt söööt! ^_^

Sedan kom min Katinka-geisha

Den var så jävla het att vi var tvungen att döpa den ordentligt!!

Sedan gjorde jag en kladd på hur min kinesiska morgonrock ser ut. Det slutade med att jag/vi gjorde den till Axel.

Saker jag tror folk kommer undra över ang. bilden:
- Det är en humla med geting-gadd till vänster om halsen.
- På halsen är ett adamsäpple.
- På vänster sida av ansiktet sitter en gigantisk ögonbrynspiercing.
Senare kom Axel och han sa att han först blev lite förolämpad... tills han fick se de andra iaf..

Sedan ritade Tove Linnéa utklädd till Mange (från förra halloween som fe).

Jag kom fram till att Linnéa - eftersom hon är Mange - måste ha ett "paket" tillhörande det manliga släktet. Sedan kom Tove fram till att hon inte hade några bröst. Då var jag snäll nog att rita ett par - ett par flaxande!!! Oh... vad söt bilden var innan jag började kladda på den...!

Medan Tove ritade Linnéa ritade jag Anna

Hon skulle se Mange-berusad ut sa Tove. Jag gjorde mitt bästa...

Sedan bestämde vi att vi skulle rita Mange och Jocke också!! Tove tyckte Jocke skulle vara Lilla My!!! HAHAHA

Jag garvade så jag nästan dog medan jag ritade den!!!!

Medan ritade Tove Mange som snusmumrikern...

Han ser ut som någon bajsnödig pedofil i en barnbok från 80talet!!

Sedan ville jag rita mer och Tove kom fram till att möjligtvis kanske Johan och skulle med. Jag undrade vad han skulle vara. "En gudinna" sa Tove! "Afrodite!!"

Själklart måste han ha signaturtuttarna när jag slarvritar!! Tove tyckte benhåret på ena benet ser ut som Corn Flakes... det är det inte...

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahaha skrattar så jag håller på å dö! :D

tack!

...och nej, jag har inte corn flakes där! :p

och varför har jocke 2 kukar som händer? :D

2008-10-08 @ 18:15:26
Postat av: Magnus

Bra fråga johan... Men jag undrar också vad "Se magnus full ut" innebär? kan man inte bara säga fett het ut på direkten? ;)

2008-10-08 @ 22:54:07
Postat av: Tinken

för det är inga kukar!!! XC

2008-10-08 @ 23:09:41
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0