Industridesign

Årskurs 1

Informationsteknik och ingenjörsmetodik 7,5 hp
Material och produktion 7,5 hp
Material och produktion; projektkurs 7,5 hp
Matematik 1 7,5 hp
Datorbaserade designverktyg 7,5 hp
Hållfasthetslära med statik 7,5 hp
Programmering 7,5 hp
Industridesign med färg och form 1 7,5 hp

 

Årskurs 2

Tillämpad matematik 7,5 hp
Mekanik 2 7,5 hp
Innovations- och designmetodik 7,5 hp
Konstruktionselement 7,5 hp
El- och styrteknik 7,5 hp
Miljö- och arbetsvetenskap 7,5 hp
Ekonomi och organisation 7,5 hp
Kompetens och utveckling 7,5 hp

Årskurs 3

Examensarbete 15 hp

VALBARA KURSER INOM DESIGN:
Ergonomi i produktutveckling 7,5 hp
Integrerad produktutveckling 15 hp
Produktion, fortsättningskurs 7,5 hp
Datorbaserade designverktyg, fortsättningskurs 7,5 hp
Industridesign med färg och form 2 7,5 hp


 


Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Jag har ju pluggat en hel del (295 poäng av den gamla sorten), så jag tycker mig ha en viss känsla för studier.



Vid en första anblick så tycker jag att utbildningen verkar djäkligt trevlig. :o)

2008-11-01 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0