Katinka, emo

Micke är så gullig. Han skrev till  mig på msn att jag inte hade kommenterat hans nya inlägg på bloggen. Han skriver typ ett inlägg per decennium. Iaf gjorde jag som han sa! Här är inlägget:

Musik

Saturday, October 18th, 2008 | Uncategorized

JA?

Hahaha jag uppdaterar bloggen nu mer än aldrig.
Nu vill jag veta av ER som ska till festen den 1:a
om vilken musik som ni vill ska spelas. Ska nämligen
göra en lista på 10-15 låtar som kommer spelas
i rad under inflyttningsfesten. Så kom med tips.
Den enda som inte får ge tips är Katinka, då hennes
musiksmak är emo och tillåts inte då det finns
normala människor på festen.


Såhär kommenterade jag:


Katinka
October 19, 2008

Låtlista:

En rosa helikopter
Vilken låt som helst med Peaches
Westlife, coast to coast
Britney Spears, hit me baby
Spice Girls, Stop right now
Byggare Bob, byggarelåten
Smurfhits, smurfmacarena
Fredrik och jag
Linda, dunka mig gul och blå
Brittas fitta
Christina Aguilera, genie in a bottle
Backstreet boys!!


Och så en kommentar till:


Katinka
October 19, 2008

Nemen seriöst!!

1) Suicide - Cut me in the arm
2) Tears of blood - Kill me like you mean it
3) My mother hates me - Back when I used to smile
4) Rape victims - In a corner of my cold heart
5) Cut wrists - Cry ’til you die
6) Emo - Why do I live (remix)
7) Lonelyness - Fuck me senseless and leave me
8) Abandoned - My ruined childhood
9) Forced - Drown me before you rape me
10) Suicidal - Fuck

Nummer nio är en riktig “pick me upp”!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0