Mitt "behov" av att sova



Jag blir bara sämre och sämre på att sova! Visst, går jag och lägger mig somnar jag hur lätt som helst. Det tar högst 5 minuter och sedan är jag out. Det är VÄGEN till sängen som är svår! Att klä av sig, tvätta ansiktet, borsta tänderna, tandtråda och flytta på sakerna i sängen känns lika frestande som att lägga sig ner och slicka mitt skitiga golv... Jag måste skärpa mig. Nu orkar jag inte ens diska längre.

Förresten är det inte helt säkert att jag får lägenheten eftersom pappa är skriven i Varberg. Men jag tror- och hoppas på att det inte ska bli några problem. Måste städa! Kanske det jag ska ta tag i imorgon?? Innan 12 eller efter 22.... någon gång innan eller efter jobbet förhoppningsvis iaf. Ska nog ta och lägga allt i olika högar imorgon bitti och sedan rensa när jag kommer hem...? Det är ungefär 1% chans - eller mindre - att det faktiskt kommer att inträffa. Ovanligt höga odds!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0