Nu är det obeboeligt

Mitt rum sänder ett starkt och tydligt budskap om att jag är i stort behov av min nya lgh (som kommer i feb). Man kan inte befinna sig i NÅGON del av rummet utan att behöva flytta på något - ifall det inte råkar vara den delen av rummet i vilken man just befann sig senast man vistades där!


Min säng - just denna hög (bestående av allt från kläder till mer- eller mindre viktiga papper och andra pinaler) flyttas just nu mellan sängen och datorstolen (som jag nu sitter på = fri zon). Tidigare befann sig här översta högen som nu ligger på pinnstolen.


Pinnstolen - samma slags innehåll som i sängen... den växte betydligt för några dagar sedan när säng/datorstolshögen blev för stor...


Nattduksbordet - innehar två halvfärdiga stickningar och en miljard rese-, mode- och reklamtidningar samt gammal kurslitteratur och annat smått och gott...


Golvet - en massa påsar och väskor, en morgonrock som alltid verkar vara i vägen VAR den än ligger och andra saker som helt enkelt inte har någon plats


Datorbordet - overkligt många kvitton, pocketböcker, lappar med allt möjligt på, trådrullar, origami och saker jag inte har en susning om vad det är...


Datorn - ovanpå scannern ligger där faktiskt bara en massa information om stickning efter en skiftning i skräphögshierarkin i rummet


"Förvaringsvagnen" (och dess omgivning) - vattenkokare, pumpafrön, bakmix, massa massa massa hygienartiklar och tekniska prylar (kan egentligen inte räknas till skräphögarna i mitt rum...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0