På jobbet!

Tänkte att jag skulle ordna en liten visuell rundgång på mitt jobb!!


Här är fikarummet och den inzoomade klockan är klockan som är tajmad med instämplingsklockan nere på lagret. Så när denna klocka är 1 minut innan jag börjar går jag ner för att stämpla in.


Fikaområdet. Det finns 4 bord


Det viktigaste: all mat som jag inte får äta som jag vräker i mig iaf...

(1) (2) (3) (4)

(1) Tjejernas skåp
(2) Mitt skåp
(3) Botten: Kassar, extrastrumpor, skor, väska
(4) Hyllan: Kläder, halsduk, mössa, vantar



Sist men inte minst: toalettspegeln, tvålmojjen och lite kakel

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå tack så mycket :) Vad fint du har gjort det ;);)

2008-10-27 @ 00:08:10
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0