Wednesday

När jag var i Wien för typ tre år sedan köpte jag två par trosor.... vet inte varför jag inte köpte alla sju men...

Jag köpte iaf tuesday och wednesday! Nu efter duschen så såg jag att mina wednesday hängde på en klädnypa i taket (på en sådan därunderklädsbläckfiskmojja). Jag tänkte att det är ändå onsdag idag så jag satte på mig dem... MEN, när jag kommer ut och kollar på min mobil så är klockan 00:06. Det är officiellt torsdag. HELVETE!! ;) Scary movie II har satt sina spår. Spöket ska precis våldföra sig på hon med hästansiktet (minns inte vad hon heter). Så lyfter han på täcket så står det nån dag på hennes trosor och när han kollade kalendern är det en annan dag och så säger han "what the fuck!!?" eller nåt. Det har verkligen etsat sig fast för jag kan inte ens se på tuesday eller wednesday utan att spela upp hela scenen i huvudet!!! Ska försöka leta rätt på den på youtube!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0