Aaaaaah!!! Sköööönt!



Idag är jag ledig. Jag vill bara vara idag!! Mmmmm!!! Jag ska fixa mina naglar som är trasiga i hundra bitar efter mitt kassaarbete! Jag ska snart ner och handla frukost hade jag tänkt. Eller så blir det sen frukost eftersom det enda jag är sugen på är mitt bröd och då måste jag baka i en timme först. Det  blir nog det senare faktiskt.

Mamma ringde och väckte mig klockan tio för hon behövde min hjälp med en sak. Hon väckte mig mitt i en dröm. Jag drömde att en man gick på väggen utanpå IKEAvaruhusets rundade del (jag jobbar bredvid IKEA). Sedan klipptes det över till "talang2008"studion. De tittade på en monitor på honom. Sedan började han prata med talangjuryn genom kameran och sa att han inte var rädd... och så vaknade jag med ett ryck när telefonen ringde och hjärtat slog i 180...

Nu ska jag baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0