Frukost idag:

Honung... meeed vatten. Har la ingen mat hemma och är så sjuk att jag inte orkat komma på vad jag vill handla... TROTS att jag jobbar i Sveriges tredje största livsmedelsbutik...

Och jag ska festa ikväll... HA!!! Skrattretande!! I varje fall... om det blir förfest hos Affe... - kom på att jag inte vet var på lappis han bor!! Hur ska jag komma dit?? HA! Också skrattretande!  Om, iaf... så har jag ett kladdpapper som han ska få! Han ville nämligen ha en teckning och jag - i mitt tillstånd - orkade inte rita någon. Så jag - med hans vetskap - tog ett kladdpapper med busstider och massa kladd på och skrev hans namn på två ställen... TADA!! Färdigt.... Men självklart hittar jag inte elkabeln till min scanner så... den får ni inte se!!

Men ni kan få se mina nya arbetskläder!


Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Ser bra ut, men ... Fyra pennor!!??

2008-09-12 @ 15:05:36
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0