Inte färdigt... men närmare iaf


I garderoben är det fint och rensat... tack gode gud


Sängen är bäddad och redo att sova i

Men resten är fortfarande lite i kaos...

Gammal kurslitteratur, kataloger och tidningar och annat grejs på nattduksbordet och papperskorgen är full med skit


På golvet står två kassar flytta-hemifrån-grejor, en kasse shorts och andra sommarbyxoroch en påse med vinterskor. Där står också en tom påse från kina och en skokartong med 7 år gamla aerobicsskor... och så lite papper och en annan tom kasse och en brux...


På datorstolen ligger en morgonrock, en fleecefilt och en gosedjurskrodda som låg inklämd i en garderob - allt detta sitter jag på nu... På datorbordet ligger en tidning om KY-utbildningar, en tallrik med brödsmulor på, massa ful origami, tre pocketböcker (Mötley Crüe - The Dirt, Jan Guillou - Madame Terror och Khaled Hosseini - Tusen Strålande solar), en rosa trådrulle, en internet-bank-dosa, namnskylten från ICA Enhörna, tre pennor och ett neonarmband. På scannern ligger min kassörska-handbok/pärm till ICA kvantum, en massa viktiga papper, en DVD RW-skiva och två ludna kuddar (en svart och en vit).

Men jag kom över en del hinder och hann med en hel del!!

Jag hann upptäcka att  paraplyet jag hittade på villan inte var mitt och att det var VÄLDIGT likt mitt paraply!!


Jag orkade äntligen packa ner min sovsäck i det lilla, lilla australien-anpassade fodralet!!


Jag hann beundra min nyförvärvade kondomsamling från i lördags...


Jag hann baka 9 glutenfria frallor med russin i (och äta upp fem av dem)...


Jag hann till och med se en väldigt vacker solnedgång!

Så, trots att jag inte orkade städa klart helt och hållet så säger jag puss och kram på er och hoppas ni sover gott i natt.

Kärlek//Katinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0