Jag har blivit kär



Men bara i kärleken! Varför ska jag vara så skygg? Varför låter jag inte mig själv bli kär? Ska det vara så svårt? Varför letar jag fel? Varför blir jag lättad om jag hittar nåt fel? Jag börjar sakna att älska någon! Varför ska det vara så svårt!? Jag måste släppa på tyglarna och sluta vara så jävla rädd!!!

Nu ska jag snart fixa ihop lite lunch och fröjdas över min sovmorgon. Men imorgon smäller det och jag är jävla nyfiken på hur det kommer gå... även om det inte kommer på en gång!


Kommentarer
Postat av: Citrin

Själv är jag tvärtom, brukar bli jättekär jättelätt. :/ Försöker bryta det mönstret nu...

2008-09-23 @ 18:25:16
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0