Konstnärligt kaos

Just nu lever jag i symbios med allt "skräp" i mitt rum. Jag har så mycket saker som inte får plats någonstans och såååå lite arbetsyta att hälla ut min kreativitet över... sååå... såhär blir det då!!


Här låg jag - för ca 5 minuter sedan - och kollade på So You Think You Can Dance på min dator. Jag låg på mage med fötterna vid huvudkudden och med allt ludd från den vita kudden rakt i munnen... Kläderna bara råkade hamna under madrassen eftersom madrassen började växa ihop med golvet och under sängen hittade jag kläderna... det kändes bara naturligt att mosa upp allt på samma ställe...


För det första... MÅSTE sälja min kurslitteratur!!! För det andra - jag hade ut en hel burk med bläckpennor för en vecka sedan när jag var PISSED OFF och tror ni att jag orkade plocka upp dem...??


Här är då datorn med lite origami...


... fuuuul origami... HAHAHAHA!!!! (och en gul penna)


Sedan vaknade jag typ kl 06 imorse och såg att mobilen var färdigladdad. Då drog jag ut sladden och lade mobilen på nattduksbordet. När jag vaknade låg sladden kvar på samma sätt... - stående!! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0