Love it!!!

Jag kollar lägenheter! Titta denna annons! Säg, är den inte frestande?

Superbilligt inneboende

Sökresultatet  |  Nästa »

Uthyres av John. Insänd 3 sept 22:13. Ta bort, ändra, förnya

Månadshyra: 150:- Antal rum: 2 Enskede/Årsta/Skarpnäck: Visa var
Bostadsform: Bostadsrätt Boyta: 60 m² Gatuadress: -
Typ: Lägenheter, Uthyres

LÄS HELA ANNONSEN - VILL INTE HA EN MASSA MASSUTSKICK!

Jag kan erbjuda superbilligt inneboende i min 60 kvadratmeter stora tvåa.
I lägenheten finns tvättmaskin, diskmaskin och all övrig utrustning.
Även bredband.

Uthyrningen är i första hand av sociala skäl då jag redan har en massa pengar- men jobbar mycket och har begränsat socialt liv.

Vem är jag då?
Jag är en 26 årig manlig nudist/naturist som jobbar mycket och hårt. Tränar även en hel del och är mån om min hälsa. Har ingenting emot fest och social samvaro.

Jag är bland annat diplomerad i läran om den kvinnliga orgasmen och dess funktioner och hemligheter. Håller kurser i ämnet, vilket ni kan läsa om här:
http://www.blocket.se/vi/17941944.htm

Vem söker jag då?

Du bör vara någonstans i min ålder. Rimligen mellan 18-30 år.Svensk eller invandrare har ingen betydelse - jag tycker om alla människor.

Maila helst in din ansökan på [email protected] eller lägg till mig på msn på [email protected]

En bra ansökan bör innehålla en presentation av dig, gärna en bild och kontaktuppgifter.

BOENDET KAN VISAS NU PÅ FREDAG-TISDAG.
Tider efter det kan fixas i undantagsfall - om rummet finns kvar.

Kommentarer
Postat av: frida

Hahahahhahaha! Oj, jag tycker du ska slå till direkt ;-)

2008-09-04 @ 09:48:26
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Tove

En vältränad manlig nudist som kan allt om orgasmer..... Kör hårt säger jag ;)

2008-09-05 @ 20:31:53
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0