Salsa och BJ vid en flygel



Jag orkar inte göra någonting så jag sitter vid datorn nu... Spelade två parti Kungen och åt gogreen salsa. Jag åt den kall i förpackningen med en lång lattesked.  Jag satte igång alla låtar i min musikmapp: tydligen 4295 låtar. Sedan gick Queens Bohemian rapsody - som jag kan utantill - igång. Det tycker jag är lite lustigt! Jag ska förklara varför!

Jag håller på och läser The Dirt med Mötley Crüe. Alldeles nyss på tåget hem från Sthlm läste jag en utläggning av han som fixade ett skivbolag åt bandet... Tom någonting hette han. Han berättade om att bandet och han brukade gå på fester hemma hos deras manager. Freddie Mercury - Queens sångare - hade suttit hemma hos managern på en av hans knark-och-knull-fester. Han satt vid managerns plexiglasflygel och blev avsugen och skrev Bohemian Rapsody. Du kan ju tänka dig vad jag såg i huvudet när just den låten går igång på min dator...?

Detta särskilt som Mercury var bög och en man som suger av en annan man under en genomskinlig flyger gjord av glas inte - iaf för mig - känns särskilt upphetsande... och verkligen inte när det utförs på lilla studsbollen Freddie Mercury!! När man lyssnar på låten och framför sig ser hur man sitter och sjunger den i samband med det jag har förklarat ovan...

Kommentarer
Postat av: Johan

haha :D

undrar om man ska lyssna på den låten igen... :p

2008-09-24 @ 17:43:30
Postat av: frida

Åh, gogreens salsa och röror är SÅ goda! Har du smakat den gröna (tror den heter grön paprika och chili eller nåt sånt)?

2008-09-24 @ 18:44:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0