Städar... and it's not funny at all!!!


Just nu ser det ut såhär i mitt rum. Jag har adderat innehållet i mina väskor, högen på stolen (under stolen och bredvid stolen också) i hallen till högen som har pendlat mellan sängen och stolen i mitt rum. Sedan förstås det som ligger på golvet och nattdugsbordet också... Och detta ska jag nu städa efter att jag har dammsugit och dammtorkat resten av lägenheten och bakat bröd och diskat. Det är det här steget som är petigast och tråkigast.  Sedan ska jag gå bort med 5 stora papperskassar fulla med papp och tidning till återvinningsstationen borta vid parkeringarna. Uhuuu... TRÅÅÅKIGT. On top of that var jag hos tandläkaren imorse också utan att äta frukost för det fanns inget hemma. MEN! Nog med gnäll!!

Jag har varit duktig och inga hål hade jag nu heller!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0