Vad fan är det här!!?

Det är en låt som jag såg EN gång för flera år sedan på MTV. Jag tyckte den var bra och Jannike tyckte den var dålig. Sedan har jag faktiskt letat efter den då och då. Jag har inte kommit ihåg någonting om den förutom att hon dansade i en liten dansstudio ensam och att hon var svart. Nu kollade jag på en låt Try again med Aaliyah! Jenny hade länkat den på sin blogg. Jag gick in på youtube för att se den på helskärm. När jag har sett klart den så tittar jag på relaterade videos. Detta är vad jag ser:



Helt ur det blå drar jag tanken 'Haha, tänk om det skulle vara den med dansstudion'. Jag tänker att jag ska stänga ner rutan men något får mig ändå att trycka på den. Det gör det inte mindre sjukt att jag verkligen inte trodde att det skulle vara den eftersom jag tyckte det såg ut som att tjejen på bilden ovan var datoranimerad. Jag går in på den... den går igång... det är den...:|

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha vad sjukt...

Jag har faktiskt också sett den här.. en gång...för flera år sedan...heeelt bortglömd.

2008-09-26 @ 09:26:18
URL: http://whatitfeelslikeforagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0