En båt i vattnet av vatten

Jag drömde att jag var i en båt av vatten, fylld med vatten i vattnet med min släkt. Man såg inte kanterna av båten... alltså var båten slutade och var havet började men simmade man mot kanten så kände man den och den gick inte att simma igenom. Den var gjord av nåt hårt vatten. Jannike var jätterädd och kom och frågade var hajarna fanns. Jag sa att de inte kunde komme in i båten. I fören och i aktern utanför båten fanns 5 hajar på varje sida. När Jannike upptäckte detta i ena änden blev hon jätterädd men en gigantisk dykare - ungefär av ett eiffeltorns storlek plockade upp en tacksam Jannike och placerade henne i mitten av båten igen där mina småkusiner simmade omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0