Godismissbruk och för få räkningar :S

Idag har jag varit på en 5-timmars kurs för jobbet. Har lärt mig massa superbra tips och grejer för cashguard!! Iaf drog jag 8:20 och åt en banan på jobbet 9:10 och drog iväg - jag, Lillkarin (annan kassaledare), Danne (jourhavande butikschef) och Storkarin (kassachef) - 9:20 och var framme 10:03 i Kista pga trafikköer. Sedan lunchade vi 11:30 på en lunchrestaurang (gratis förstås). Jag tog lammfärsbiff (en gigantisk), stekt potatis och rödvinssås OCH tzatziki. Efter typ 1 h underbar lunch fortsatte vi och runt 14:30 drack vi kaffe (moccachino) i solen och sedan fortsatte vi och var klara 15:45 eller nåt. En härlig dag. Och efter att Storkarin hade lämnat Lillkarin i Solna och Danne nånstans i Brännkyrkaområdet skjutsade hon mig till Huddinge station och så åkte jag och köpte godis och åt upp det på vägen hem.

Så nu är jag alltså hemma! En banan, en lammfärsbiffslunch och en påse godis rikare.

Men jag har bara fått två räkningar... lite bekymrad =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0