Kusens backe - skogen - solen - lugnet

En sak som jag alltid kommer fram till när jag är i skogen en solig eftermiddag är hur mycket jag älskar det. Hur lugn jag blir. Barren, löven, marken, mossan, riset doftar rent, frid och underbart. Jag gick till kusens.

Långt upp och brant gick jag så jag märkte hur dålig kondition jag har och hur dålig uthållighet jag har i musklerna. Jag gick in bland blåbärs- och lingonriset - några lingon fanns faktisk men absolut mestadels var det bart ris. Jag hittade en bra tall och lade mig under den.




Efter sisådär 5 minuter av total avslappning somnade jag. ca 30 min senare vaknade jag och så sprang jag lite och gick ännu högre upp och stod och såg på kvällssolen i några minuter.



Det var så ljummet och skönt. Jag var kvar i ca 2 h och gjorde mest ingenting. Låg bla och tittade ner på ett av joggingspåren och såg på joggare ett tag. Vid 20 kom jag hem. Mådde ganska bra. Duschade och allt det andra. Somnade runt 21 och vaknade flera ggr innan men gick upp ca 06.

Så nu har jag all tid i världen på mig för jag börjar 11!

Kommentarer
Postat av: Johan

Såg sjukt skönt ut! :)

jag å sandra satt ute i flera timmar igår kväll :D

2009-04-25 @ 10:50:04
Postat av: Tias



Nice ... man ska bege sig ut i naturen.

2009-04-26 @ 18:55:32
URL: http://2tusen9.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men hur vågar du lägga dig där? tänk om det kommer fyllon eller knarkare??

2009-04-28 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0