Riktigt okej är det väl inte

Åt yoghurt med massa startflingor - två skålar - till lunch (tål varken det ena eller det andra). Men nu äter jag ett välgörande päron. Det var gigantiskt och jag mår lite illa :P Om 40 min går bussen till Tälje. Då ska jag ta ut pengar från banken - spärrade mitt kort i tisdags!!

Sedan ska jag ringa en psykolog!!! Yes! Det är fan alldeles för sent!! Det var faktiskt en psykolog som Lone - min elaka styvmamma - hade hittat åt sin brorsdotter. Pappa gav mig hennes hemsida igår. Mamma hade tidigare givit mig en hemsida till psykologen som syrran går/har gått hos. Men när jag läste på sidan som pappa skickade så kändes det så rätt att jag faktiskt började gråta. Som av lättnad. Så henne ska jag - om hon har telefontid nu - ringa när jag tagit ut pengarna från banken.

HEJ HOPP!!! Underbart!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0