Värre och värre blir det...!

Nu kan jag UPPENBART inte äta knäckebröd heller! Jag BORDE verkligen gå och kolla mig!! Men enligt sjukhuset så är jag ju inte intolerant mot varken laktos eller gluten. Då tycker jag att det är konstigt att det hugger i magen när jag äter gluten och att jag spyr av de båda!... Men ah... det var då iaf! =/ Nä, så nu är det bara att äta pålägg eller frukt på jobbet =/ Jag åt knäckebröd idag och det känns som att jag knappt får plats i byxorna längre och det hugger och jag är yr... men aja! Det är bara att bita ihop. Nu har jag iaf helgen ledig.

Jag fick förresten reda på att jag ska vara BARA kassaledare iaf halva sommaren =/ MYCKET konstiga tider betyder det.... mycket stress och mycket mycket mycket allting... Nä, blir så trött ibland! Nu är jag mest trött på all mat jag inte får äta... eller dricka... och så mår jag dåligt och vill bara ta av mig de här jobbkläderna. Jag tror att en kille från lagret här bredvid vill ha datorn för han sneglar på mig hela tiden....

Jaja! Skit samma! Jobbar 10 h och 15 min idag så det är baara att bita ihop ordentligt! bara 4 h och 40 min kvar nu! Kämpa kämpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0