"Ventilation rökrum trasig felanmält 2/4 /Janne"

Sitter vid datorn efter 2 satsumas och en grön banan. Idag har allt gått så toppenbra som det bara har kunnat att öppna ICA! Är så stolt! Jag vet nu hur jag ska göra och hoppas jag ska komma ihåg allt till min EGNA öppning!

Jag sitter och passiv-röker för fullt eftersom datorn står precis utanför rökrummet och ventilationen är trasig. *sniffsniff* *hosthost*. Blev inte alls lurad igår. Härligt! Jag hjälpte däremot till genom att avslöja två luringar till någon annan! ^__^

Nä men nu är det bara lite redovisning kvar och lite pengaräkning och sedan ska jag ut i kassan och maratonköra till kl 16! Sedan blir det fika på Bacino och till sist sova tidigt igen för att öppna igen imorgon och köra ett totalmaraton på 10 h till 17. Sedan har jag ÄNTLIGEN helgen ledig.... och så sedan kommer PÅSKVECKAN!!!! Fatta att min första öppning är måndagen innan PÅSKEN! Jag ska tillochmed öppna ensam på skärtorsdagen :| och sedan på PÅSTAFTON och PÅSKDAGEN!! Det är inte riktigt klokt!!! Men de får skylla sig själva! Det var inte jag som skrev in mig i schemat på det viset... =/

Yep! Men 5 min kvar på rasten nu! Sedan blir det nog en 3 h till runt 12 sedan en 53-minuters rast och så ca 3 h till........... >_< I'm gonna' diiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske kan sitta 4 h första biten istället!? =/ Vanligtvis sitter man bara 2 h per etapp i kassan men vafan! Skönare att få det överstökat när det ändå blir så konstiga tider idag!!

PUSS!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0