Kräk och py

Jag pratade med en homeopat igår. Ca 1 h på skypetelefon. Iaf pratade vi om lite allt möjligt. Det var delvis som ett slags psykologbesök. Då sa jag iaf att jag inte (ang. min bullimi) hade spytt sedan typ april eller nåt.

10 min efter vi hade lagt på så blev jag sjukt illamående och 30min-1h senare låg jag över toalettstolen. Det hade förstås ingenting med bullimi att göra men ändå... rätt ironiskt, eller hur.

Jag gissar att det var räkwoken på Bacino eller självplockmüslin från ICA. Hursomhelst hade jag hur svårt som helst att sova inatt sedan. Men vi får se. Tror jag mår bra nu. Jag menar... åker ju till Paris imorgon förmiddag :|

Kommentarer
Postat av: Tove

Ironi på högsta nivå. ÅH, Paris! Fan va avis jag blir. Jag vill också!

2009-08-06 @ 20:12:42
Postat av: stig B

Hejsan !



Vad kul, paris jag har kört där. Elfeltornet, ett

måste. Tom. Metron, dan har dom skysta kläder till

bra priser. Vid lite mindre basarer. Ha så himla,

kul.

2009-08-06 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0