Pariiii' parii'


Favorit i repris

Sitter och lyssnar på Alter Bridge på datorn för ovanlighetens skull. Vi åker till Skavsta och vidare till Paris 11:30. Jag började packa lite smått för en liten stund sedan. Helt ostressad. Tänker ha en riktigt spartansk semester tänkte jag. Bara ett par lätta plagg följer med och två böcker och toaletterier. Har spenderat ungefär 10 minuter på att packa mycket mycket långsamt och känner att jag inte har mycket kvar.

Jag och Jenny delar bagageutrymme för de tar riktiga ockerpris för att man ens ska FÅ ha med sig bagage på planet. Handbagaget får liksom väga 10 kg... vilket bara är 5 kg mindre än vad det "stora" bagaget får väga. RYANAIR alltså. De är helt sjuka. Det kostar 15 kr/min att ringa dem och de har ingen mail för att de ska tjäna så mycket som möjligt. Så, lycka till om du har en fråga!

Come to life dånar i högtalarna nu. Om 15-30 min kommer Jenny och så ska jag knöla ner mitt i bagageväskan. funderar om jag behöver mer än ett par skor... OH, så kul det ska bli. Har knappt hunnit inse att jag ska åka =S

Kommentarer
Postat av: Dr. Y

En baguette i armhålan och en sned basker är ett måste i Paris. Har man det inte med sig så måste man köpa när man går igenom passkontrollen!

2009-08-07 @ 19:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0