CREATIVITY!!!!


Jag är så rastlös hela tiden. Vill bara GÖRA GÖRA GÖRA! Man skulle kunna tro att jag har en blandning av alla möjliga syndrom... iaf om någon tittade in i min hjärna och hörde, såg och kände allt jag känner, hör och ser under varje explosionsartade sekund under dagen.

Jag har i ett desperat försök till att skapa en kran - en forsande kreativitetskran - lånat mammas gitarr. Jag sitter nu och självlär mig mha youtube. Kan lite av introt till nothing else matters... men framstegen tog slut när han pratade om nåt "sliding"-thingy. Funkade inte alls..........

Vill skulptera en skulptur... vill klistra saker på mina fotoalbum... vill gå i skolan... vill ha en stor stor trädgård... JAG VILL MASSOR!!!!!!!!!!!!!! Jag vill bara få utlopp för allt. ALLT!!!!!!!!!!! Och jag vill INTE att pappa ska köpa skulpturen från skulpturkursen för jag har blivit mer och ber skeptisk till hennes onaturligt korta ben och min skepsis har utvecklats till irritation så pass stor att jag börja hysa avsky gentemot en fd lerklump. 

Vad ska jag göra, vad ska jag göra. Och jag KAN verkligen inte teckna längre. Det går inte!!!!!! Varje gång jag försöker slutar det med att jag blir sur och börjar skriva fula ord på olika sätt istället................ Frustration, irritation och rastlöshet. Tänk vilken välsignelse att kunna ta det lugnt inte bara på ytan men inombords likaså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0