Julklapps


Spelade Nothing else matters-introt för mamma imorse över mobil och hon hörde vad det var!!

Köpte de första julklapparna för året igår. Mannen i fråga kan känna sig hedrad. Det blir inte många julklappar i år. Det är skönt! Jag tycker att det framförallt är julkänslan som är KLART viktigast. Julklappar - i skillnad från när jag var liten - är ungefär 0,01% av julen. När jag var liten hade jag sagt 95% utan tvekan... om inte mer. Jag ska köpa till min David, mamma, pappa & lone, Jannike och så nån julklapp för 300 kronor som Jannike, Peter, hans tjej, Line eller hennes kille ska få. It's a christmas swop. Så få se nu... det blir 5 julklappar.

När jag var liten kommer jag ihåg att jag räknade till runt 30 julklappar. Det var när jag firade med först hela mammas släkt och sedan med pappa. Massan julklappar hemma hos mormor och morfar var helt overklig. Det var bara en liten del som fick plats under granen, resten tog upp hela mormor och morfars dubbelsäng. Morfar satt ju att delade ut julklappar tills man trodde att han var redo att stupa.

Nej, ser fram emot en skön jul hos pappa med fokuseringen på julkänslan, närhet och bra stämning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0