Det finns inte en chance in hell!!!


Pappa frågade hur många flyttkartonger och sådant jag hade. Jag sa "nio till tio och så tre-fyra IKEA-kassar och så några kassar med kläder i". Pappa sa att han trodde ALLT skulle få plats i hans qashqai!

Jag packade NÄSTAN klart nu till 10 banankartonger. Det är fyra IKEA-kassar (du vet de där stora blåa av hårdplast som man köper för 5 kr styck). Utöver det är det tusen gigantiska plastpåsar med mestadels kläder i och lite diverse annat. Sedan är det 3 platta men skrymmande stora och tunga kartonger med IKEA-grejor. Sedan är det dessutom en popcornmaskin, en bänkdiskmaskin och en micro. Och så datorn, skärmen, högtalarna, scannern och skrivaren... och så Xbox360. Sedan en relativt stor skrivbordslampa och så VAD ska jag göra av en miljard nummer ELLE? Slänga? <=( Sedan är det säkert mer saker... jag blir alldeles snurrig!!

Det jag ville komma fram till. NO CHANCE IN HELL att vi får in allt det i pappas bil!?

Sedan ska sängen fraktas dit också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0