Fable II


Jag har suttit och spelat fable ett tag. Under tiden när jag "räddade världen" så dog min hund. Sedan valde jag att rädda alla som dött under spelet så att de fick återgå till sina föräldrar istället för att låta de som "jag" älskat som hade dött att återuppstå. Det var lite tråkigt att inte få tillbaka min hund. Han var uppmuntrande att ha med och så hittade han nergrävda skatter som jag omöjligt kan hitta på egen hand! Iaf så var jag och hälsade på en bar som jag äger och så ÄR hunden DÄR!! :| Han var blå om tassarna och nosen... och så genomskinlig. Spökhunden följde efter mig och betedde sig precis som han gjorde innan han dog. Det var lite mysigt nostalgiskt. Men sedan när jag gick från en region till en annan så försvann han =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0