Följande har gått fel

- Soffan har tre veckors beställningstid = kommer om tre veckor
- TV-abonnemanget är för sent beställd så jag vet inte när/om jag får några kanaler
- Soffbordet (spelar iofs ingen roll iom att jag inte har någon soffa), soffkuddfodralen (vore skönt att ha nåt att sitta på när man inte har soffa) och hallspegeln (jag kommer få panik) var slut när jag och pappa var på IKEA igår
- Stadsnätet verkar inte finnas i min lägenhet så:
1) Jag har inget internet
2) Jag har ingen TV
- Jag kan inte ens lyssna på musik eftersom högtalarna är paj

Jag känner hur KUL jag kommer ha det ensam utan musik, internet eller TV i min sofflösa lägenhet.

Jippie!!!

Jag känner mig lite som han mulliga killen med gurkan med geléhallon i, på Teliareklamen som bara har en enda låt på datorn när han ska ha inflyttningsfest och drar igång cotton eye joe på högsta volym. Ungefär så uppkopplad mot verkligheten känner jag mig... bara det att han faktiskt har högtalare med volym på..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0